Kathleen Ann Milnerৰ টেবুলৰ পৰা সংগ্ৰহিত :
তেৰা মাই হৈছে আৰোগ্যৰ ক্ষেত্ৰত সাৰ্বজনীন দীক্ষাৰ সৈতে জড়িত এক গুপ্ত চিন্তাধাৰা।
- কেথলিন এন মিলনাৰৰ হাতত আছে টেৰা মাই ট্ৰেডমাৰ্ক। কিন্তু তেখেতে এই ট্ৰেডমাৰ্কটো মুকলি আৰু মুক্তভাৱে সকলো সঠিকভাৱে মিল থকা তেৰা মাই দীক্ষিতৰ সৈতে ভাগ কৰে, যিসকলে বুদ্ধৰ তেৰা মাই মানদণ্ড মানি চলি আছে। এই তেৰা মাই দীক্ষিতসকলৰ বিপুল সংখ্যক তেৰা মাই শিক্ষকৰ ছাত্ৰ, যাক কেথলিনে কেতিয়াও লগ পোৱা নাই।
- বুদ্ধৰ তেৰা মাই মানদণ্ড: বুদ্ধৰ তেৰা মাই মানদণ্ডই কেৱল দীক্ষাকহে বিবেচনা কৰে। ইয়াৰ দ্বাৰা উৎসৰ পৰা দীক্ষিতলৈকে হিলিং এনাৰ্জীৰ গুণগত মান, বিশুদ্ধতা আৰু শক্তি নিশ্চিত কৰা হয়।
- নৈতিক আৰু থিয় হৈ থকাটো তেৰা মাই দীক্ষিতসকলৰ ওপৰত নিৰ্ভৰশীল। গতিকে যিকোনো সম্ভাৱ্য আধ্যাত্মিক প্ৰশিক্ষকক পৰীক্ষা কৰাটো বুদ্ধিমানৰ কাম আৰু বিবেচনাপূৰ্ণ।
তেৰা মাই দীক্ষিতসকলে তেৰা মাই দীক্ষাৰ পৰা লাভ কৰা নিৰাময় শক্তি আৰু মানসিক ক্ষমতাক তেওঁলোকৰ ব্যক্তিগত অনুশীলনত অন্তৰ্ভুক্ত কৰে। এই চিকিৎসা পদ্ধতিসমূহৰ ভিতৰত আছে আকুপাংচাৰ, ফিজিঅ’থেৰাপি, চাইৰোপ্ৰেকটিক, শাৰীৰিক চিকিৎসা আদি। নাৰ্ছ, চিকিৎসক, আনকি সাধাৰণ ব্যৱসায়ীসকলেও তেৰা মাই দীক্ষাৰ পৰা লাভ কৰা নিৰাময় শক্তি আৰু মানসিক ক্ষমতাক তেওঁলোকৰ কামত প্ৰয়োগ কৰে। আন কিছুমানে নিজৰ ব্যৱসায়িক অনুশীলনৰ অংশ হিচাপে ছাত্ৰ-ছাত্ৰীক তেৰা মাইৰ সূচনা কৰে আৰু শিকায়।
তেৰা মাইৰ বিকাশ কেনেকৈ হ’ল?
আমেৰিকান শিল্পী, লেখিকা আৰু প্ৰাকৃতিক নিৰাময়কাৰী কেথলিন মিলনাৰে টেৰা নামৰ এটা নিৰাময় ব্যৱস্থাৰ ট্ৰেডমাৰ্ক কৰিছিল, য’ত ৰেইকি আৰু ছেইচেম আৰু অন্যান্য ইউনিভাৰ্চেল এনাৰ্জীসমূহ অন্তৰ্ভুক্ত কৰা হৈছে। ১৯৯১ চনৰ ফেব্ৰুৱাৰী মাহত তেওঁৰ প্ৰথম চেতনা বৃদ্ধি কৰা অভিজ্ঞতাত, য’ত তেওঁৰ ভৌতিক শৰীৰটো পৰলোকলৈ গৈছিল, তেওঁ এজন উচ্চ সত্তাক লগ পাইছিল, যাক তেওঁ পিছলৈ বুদ্ধ বুলি জানিব পাৰিছিল।
আত্মাৰ ক্ষেত্ৰত বুদ্ধই কেথলিনক কৈছিল যে তেওঁ তাইক দিয়া ৰেইকি দীক্ষাসমূহে মৌলিক পৃথিৱীৰ নিৰাময় শক্তিসমূহক আগুৱাই লৈ যায়, যিবোৰ পোনপটীয়াকৈ উৎস বা ঈশ্বৰৰ পৰা আহিছিল। বুদ্ধই জোৰ দি কৈছিল যে তেওঁ তাইক দিয়া দীক্ষাসমূহ মানক হৈ থাকিব লাগে, আৰু দীক্ষাসমূহক আন এটা ব্যৱস্থাত মিহলাই দিব নালাগে য’ত অন্যান্য ৰেইকি বা মানৱসৃষ্ট দীক্ষা দিয়া বা গ্ৰহণ কৰা হয়। ইয়াৰ ফলত শক্তি হস্তান্তৰৰ গুণগত মান আৰু বিশুদ্ধতা নিশ্চিত কৰা হৈছিল I
১৯৮৩ চনত কেথলিনে উইচকনচিনত থকা স্থানীয় ৰেইকি মাষ্টাৰৰ সৈতে ৰেইকিৰ প্ৰথম দুটা স্তৰ লৈছিল। হেলেন বৰ্থৰ ৰেইকি ক্লাছত কেথলিনে শিকিছিল যে তাই যি শক্তিৰে জন্ম লৈছিল, সেই শক্তিক কেনেকৈ ব্যৱহাৰ কৰি হাতে কামে নিৰাময় কৰিব লাগে। ৰেইকি দ্বিতীয়ত তাইক দূৰ বা অনুপস্থিত ব্যক্তিৰ নিৰাময়ত প্ৰতীক কেনেকৈ ব্যৱহাৰ কৰিব লাগে দেখুওৱা হৈছিল। কেথলিনে অতিৰিক্ত নিৰাময় শক্তি লাভ কৰা নাছিল, গতিকে, তাই ৰেইকি মাষ্টাৰশ্বিপৰ বাবে ১০,০০০ ডলাৰ খৰচ নকৰাটো বাছি লৈছিল। হেলেন বৰ্থৰ প্ৰথম মাষ্টৰ আছিল ২২ জন টাকাটা মাষ্টাৰৰ ভিতৰত এজন এথেল লম্বাৰ্ডি। ২২ জনৰ আন এগৰাকী মাষ্টাৰ বাৰ্বাৰা মেককালোৱে হেলেনক মাষ্টাৰ প্ৰশিক্ষণ দিছিল। যদিও, তেতিয়ালৈকে পশ্চিমত মাষ্টাৰছৰ প্ৰশিক্ষণ দিয়া একমাত্ৰ তাকাটা আছিল। গতিকে, হেলেন বৰ্থ হৈ পৰিল প্ৰথমগৰাকী ৰেইকি মাষ্টাৰ যিয়ে টাকাটাৰ দ্বাৰা প্ৰশিক্ষণ লাভ কৰা নাছিল। হেলেনক দীক্ষিত কৰা একেটা মাহতেই অৰ্থাৎ ১৯৮০ চনৰ ডিচেম্বৰ মাহত হাৱায়ো টাকাটাৰ মৃত্যু হয়!
১৯৮৮ চনত দুটা গাড়ী দুৰ্ঘটনাৰ পিছত কেথলিনৰ জীৱন আৰু শৰীৰত স্থবিৰ হৈ পৰে। কেথলিনক মিচিগানত ৰেইকি মাষ্টাৰশ্বিপ ক্লাছত অংশগ্ৰহণ কৰিবলৈ নিৰ্দেশনা দিয়া হৈছিল (যিটো অধিক যুক্তিসংগত খৰচত আগবঢ়োৱা হৈছিল), নিজৰ নিৰাময়ৰ বাবে পৰিষ্কাৰ কৰা চক্ৰৰ অংশ হিচাপে। মাৰ্গাৰেট শ্বেলটন আছিল তেওঁৰ ৰেইকি মাষ্টাৰ। মাৰ্গাৰেটে টাকাটাৰ মূল এলায়েন্স ৰেইকি ব্যৱস্থাটো ফাৰ্গুচনৰ সৈতে অধ্যয়ন কৰিছিল, যিসকলক আৰ্থাৰ ৰবাৰ্টছনে আৰম্ভ কৰিছিল আৰু শিকাইছিল। আৰ্থাৰ ৰবাৰ্টছনক তাকাটাৰ মূল ২২ জন ৰেইকি মাষ্টাৰৰ ভিতৰত অন্যতম আইৰিছ ইছাকুৰুই শিকাইছিল।
তাকাটাৰ মূল ৰেইকি প্ৰমাণ পত্ৰত এই বাক্যাংশটো আছিল, উছুই ছিকি ৰিঅ’হো। গতিকে, তাইৰ ৰেইকি মাষ্টাৰসকলে নিজকে উছুই ৰেইকি মাষ্টাৰ বুলি উল্লেখ কৰিছিল। কিন্তু টাকাটাই কেতিয়াও বাক্যাংশটোৰ কোনো অংশ ট্ৰেডমাৰ্ক কৰা নাছিল। ইয়াত পানী বোকাময় হৈ পৰে। ফাৰ্গুচন আৰু আনসকলক শিকোৱাৰ পিছত আৰ্থাৰ ৰবাৰ্টছনে তিব্বতৰ ৰেইকি গঠন কৰিছিল (যিটো তিব্বতৰ পৰা অহা নাই, কিন্তু মাষ্টাৰ চিম্বল হিচাপে ভূত-প্ৰেত নিৰ্বাসনৰ বাবে তিব্বতী প্ৰতীক ব্যৱহাৰ কৰিছে)। তেওঁ উছুই ৰেইকিও সৃষ্টি কৰিছিল, য’ত আইৰিছে শিকাই দিয়াখিনিৰ একোৱেই বাকী নাই। বিষয়টো আৰু জটিল কৰি তুলিবলৈ আন মানুহে উছুই ৰেইকিত পৰিৱৰ্তন কৰিছে বা আন আন দীক্ষা কৰিছে, যাক তেওঁলোকে উছুই ৰেইকি বুলিও কয়। আৰু তাৰ পিছত এনেকুৱা মানুহ আছে যিয়ে এইবোৰৰ যিকোনো এটা শ্ৰেণী লৈ, দীক্ষাৰ পদ্ধতি সলনি কৰি, নিজৰ দীক্ষাক নতুন নাম দিয়ে।
মাৰ্গাৰেটৰ ওচৰলৈ উভতি যাবলৈ। মাৰ্গাৰেটে এটা ঘড়ীৰ কাঁটাৰ দিশত "চো কু ৰে" প্ৰৱৰ্তন কৰিছিল যিটো দীক্ষা পদ্ধতিৰ লগত সৰু হৈ পৰে। কেথলিন আৰু ক্লাছৰ তেওঁৰ সংগীয়ে একেলগে দীক্ষাসমূহ কৰাৰ অভ্যাস কৰা দেখিলে যে ডাবল চো কু ৰে সংমিশ্ৰণে (বাওঁহাতেৰে ঘড়ীৰ কাঁটাৰ দিশত চো কু ৰে আৰু সোঁহাতেৰে ঘড়ীৰ কাঁটাৰ বিপৰীত দিশত চো কু ৰে অংকন কৰা) এটা শক্তিশালী, অধিক ভাৰসাম্যপূৰ্ণ উৎপন্ন কৰে আৰু প্ৰতীকসমূহক শক্তিশালী কৰাৰ ফলপ্ৰসূ উপায়। আকৌ, কেথলিনৰ প্ৰাকৃতিক নিৰাময় শক্তিৰ নিৰাময়ৰ মাত্ৰা আৰম্ভ কৰাৰ পিছত বৃদ্ধি নহ’ল, কিন্তু তাই দেখিলে যে সংকোচন আৰু শ্বাস-প্ৰশ্বাসৰ কৌশলৰ সৈতে ডাবল চ’ কু ৰশ্মি আনলৈ অনুপস্থিত নিৰাময় পঠোৱাৰ এক ফলপ্ৰসূ উপায় আছিল। তাই দেখিলে যে এই একে কৌশল ব্যৱহাৰ কৰি নিৰাময়কাৰী প্ৰতীকসমূহক শক্তিশালী কৰিব পাৰি, যিবোৰ তাৰ পিছত ঈশ্বৰৰ স্বৰ্গদূতসকললৈ পঠোৱা হৈছিল।
তাকাটাই উশাহ-নিশাহ আৰু সংকোচনৰ বিষয়ে শিকাইছিল যদিও সেইবোৰৰ ওপৰত গুৰুত্ব নিদিলে। এই কথা নিশ্চিত কৰিছে জেন সন্ন্যাসীজনে (তাকাটাই আৰম্ভ কৰা ২২ জন ৰেইকি মাষ্টাৰৰ ভিতৰত এজন) যেতিয়া তেওঁ বেথৰ চেণ্ডাৰৰ ৰেইকি মাষ্টাৰশ্বিপ ক্লাছ লৈছিল। (বেথ আছিল কেথলিনৰ অন্যতম মূল ছাত্ৰী, যিয়ে তেওঁৰ চেতনা বৃদ্ধি কৰা অভিজ্ঞতাৰ আগতে কেথলিনৰ পৰা ৰেইকি লৈছিল।) জেন সন্ন্যাসীজনে আৰু ক’লে যে সেই কেথলিনে বেথক যি শিকাইছিল, সেয়া তাকাটাই তেওঁক শিকাই দিয়াৰ দৰেই। এই কথা আন এলায়েন্স ৰেইকি মাষ্টাৰসকলেও নিশ্চিত কৰিছে।
যিহেতু টাকাটাই উশাহ-নিশাহ আৰু সংকোচনৰ ওপৰত গুৰুত্ব নিদিলে, সেয়েহে আৰ্থাৰ ৰবাৰ্টছন, ফাৰ্গুচন বা মাৰ্গাৰেটেও গুৰুত্ব নিদিলে। যেতিয়া মানুহে কেথলিনক ৰেইকি শিকাবলৈ ক’বলৈ আৰম্ভ কৰিলে, তেতিয়া তাই সিদ্ধান্ত ল’লে যে তাইৰ ক্লাছবোৰত শ্বাস-প্ৰশ্বাসৰ ব্যায়াম (বৃক্কৰ উশাহ, বগা-কুঁৱলীৰ উশাহ আৰু ৰঙৰ ক্ৰম) ৰ ওপৰত গুৰুত্ব দিব লাগে। তাই নিজৰ ছাত্ৰ-ছাত্ৰীসকলৰ মাজত প্ৰতিদিনে এই পদ্ধতিৰ অভ্যাসৰ গুৰুত্বৰ বিষয়ে আপ্লুত কৰিছিল। তেওঁলোকে এই পদ্ধতি ব্যৱহাৰ কৰি পৃথিৱীলৈ, পৰিস্থিতি, তেওঁলোকে চিনি পোৱা মানুহ বা নিজেই নিৰাময় পঠিয়াবলৈ পৰামৰ্শ দিয়া হৈছিল।
কেথলিনে জানিছিল যে ৰেইকি শ্ৰেণীকোঠাত শক্তিৰ মাত্ৰা বৃদ্ধি কৰিব লাগিব। গতিকে, তাই কোঠাটোৰ চাৰিওফালে পবিত্ৰ কাবালাৰ ওপৰত কৰা তৈলচিত্ৰৰ ধাৰাবাহিকতা স্থাপন কৰিলে। পূৰ্বে ৰেইকি মাষ্টাৰসকলে শ্ৰেণীকোঠাত প্ৰৱেশ কৰাৰ আগতে পানী খাই শক্তিবোৰ মাতিছিল। কেথলিনে শ্ৰেণীৰ আৰম্ভণিতে মৌখিকভাৱে ঈশ্বৰ আৰু উচ্চ শক্তিক আহ্বান কৰাৰ অভ্যাস আৰম্ভ কৰিছিল। তাইৰ বহু ছাত্ৰীৰ আধ্যাত্মিক অভিজ্ঞতা আছিল; অৰ্থাৎ তেওঁলোকে আধ্যাত্মিক সত্তাবোৰ সোমাই অহা অনুভৱ কৰিবলৈ, চাবলৈ বা শুনিবলৈ সক্ষম হৈছিল।
১৯৯১ চনৰ জুন মাহত কেথলিন কেলিফৰ্ণিয়ালৈ উভতি যায় আৰু আগষ্ট ষ্টাৰৰ সৈতে মত বিনিময় কৰি নিৰ্দেশনা দিবলৈ আৰম্ভ কৰে। আগষ্টে কেথলিনৰ পৰা টেৰা মাই ৰেইকি মাষ্টাৰশ্বিপ লাভ কৰে। কেথলিনে ছেইচেম দীক্ষা আৰু এটা প্ৰতীক লাভ কৰিছিল, যিটো বাৰ্বাৰা ৱেবাৰ ৰেৰ এগৰাকী ছাত্ৰীয়ে আগষ্ট মাহত ছেইচেম মাষ্টাৰশ্বিপৰ বিনিময়ত দিছিল। আগষ্টে মাথোঁ জানিছিল যে ‘এজন অজ্ঞাত মানুহে’ গ্ৰেট পিৰামিডৰ ৰজাৰ চেম্বাৰত ৰাতিটো কটালে আৰু চেতনা জগাই তোলা অভিজ্ঞতা লাভ কৰিছে। ইয়াৰ পিছত তেওঁ শ্বামানিক টাইপৰ ক্লাছ দিছিল আৰু সেই লাইনৰ কাষেৰে ক’ৰবাত ছেইচেমৰ দীক্ষা আহিছিল। আগষ্টে নিজকে ফিনিক্স (ওৰফে কেথলিন মেকমাষ্টাৰছ) বুলি কোৱা এগৰাকী মহিলাৰ পৰা এই দীক্ষা লাভ কৰিছিল ।
চেইচেম দীক্ষাৰ পিছত কেথলিন মিলনাৰে হাতৰ তলুৱাত কাঁইটীয়া অগ্নি শক্তিৰ অভিজ্ঞতা লাভ কৰিছিল। অৱশ্যে,তাই অনুভৱ কৰিব পাৰিছিল যে শক্তি অস্থিৰ। আগষ্টে কেথলিনক ছেইচেম দীক্ষা পদ্ধতি দেখুৱাইছিল, যিটো জটিল আৰু অভাৱ দুয়োটা আছিল। কেথলিনে লগে লগে দেখিবলৈ পালে যে পিৰামিডত ৰাতিটো কটোৱা মানুহজনক তেওঁৰ চেতনা বৃদ্ধি কৰা অভিজ্ঞতাত এই দীক্ষাসমূহ দিয়া হোৱা নাছিল। বৰঞ্চ ‘বাটত’ কোনোবাই এলায়েন্স ৰেইকি মাষ্টাৰশ্বিপ পাইছিল আৰু তাৰ পিছত শক্তিক গ্ৰহণ কৰাৰ প্ৰয়াসত এই দীক্ষাসমূহ সলনি কৰিছিল। একমাত্ৰ প্ৰতীক আছিল ছেইচেম প্ৰতীক যিবোৰ টাকাটাৰ ৰেইকি প্ৰতীকৰ সৈতে একে আছিল। পাৰ্থক্য মাথোঁ এইটোৱেই যে ছেইচেমৰ চিহ্নবোৰ হেলনীয়া আছিল। আনকি মাষ্টাৰ চিম্বলটোও ডাই কু মিও আছিল ৰেইকি ডাই কু মিওৰ দৰেই। অৱশ্যে,
সমস্যাটো হ’ল যে ইউনিভাৰ্চেল দীক্ষা; অৰ্থাৎ উৎস বা ঈশ্বৰৰ পৰা উৎপত্তি হোৱা সেই দীক্ষাসমূহ চেতনা-উত্থানকাৰী অভিজ্ঞতাত আত্মাৰ দ্বাৰাই হয়। মানুহৰ মগজুৰ জৰিয়তে নহয়, সেয়া লাইব্ৰেৰীত সংগ্ৰহ কৰা জ্ঞানেই হওক বা মধ্যস্থতাতেই হওক। এইদৰে স্পিৰিটে কেথলিনক কৈছিল যে এই দীক্ষাসমূহ কাকো দিবলৈ কেতিয়াও চেষ্টা নকৰিব। স্পিৰিটেও কেথলিনক চিন্তা নকৰিবলৈ ক’লে; যে তেওঁলোকে অগ্নি শক্তিক সুস্থিৰ কৰি তুলিব। যেতিয়া প্ৰক্ৰিয়াটো শেষ হ’ল, তেতিয়া বুদ্ধই কেথলিনক শকাৰ (অগ্নি), ছফী-এল (পানী) আৰু এঞ্জেলিকলাইট (বায়ু) দীক্ষা দিলে।
এদিন ৰাতিপুৱা গভীৰ টোপনিৰ পৰা সাৰ পাই উঠি কেথলিন মিলনাৰে নিজকে এক বেলেগ ধৰণৰ চেতনাত পৰিল। তাইৰ নক্ষত্ৰীয় শৰীৰটো তাইৰ ভৌতিক শৰীৰৰ আধা ভিতৰত আৰু আধা বাহিৰত আছিল। তাই চকু মেলিলে যেন কাটি লোৱা কাঁচৰ স্ফটিকৰ বাটি এটাৰ মাজেৰে চাই আছে। এই অভিজ্ঞতা কেথলিনৰ লগত ইয়াৰ আগতেও এবাৰ হৈছিল; গতিকে, তাই ভয় কৰা নাছিল; তাই মাত্ৰ জানিছিল যে তাই পুনৰ শুব লাগিব। অৱশ্যে স্পিৰিটে বিচাৰিছিল তাই অলপ সময়ৰ বাবে এই অৱস্থাত থাকিব। এই স্থান আৰু সময়ৰ মাজত বুদ্ধই আৰু ২টা ৰং যোগ কৰিছিল (ৰঙবোৰৰ ভিতৰত এটা ৰামধেনু), আৰু তেৰা মাই ৰেইকি দীক্ষাত আৰু ২টা প্ৰতীক। বুদ্ধই কেথলিনক ক’লে যে ৩টা তেৰা মাই ছেইচেম দীক্ষা এতিয়াও ৩টা তেৰা মাই ৰেইকি দীক্ষাক পাছ কৰি দিব। তদুপৰি, ৩ টা তেৰা মাই চেইচেম দীক্ষা সাকাৰা (অগ্নি)ৰ প্ৰথম স্তৰত পাছ কৰিব, ছফী-এল (পানী) আৰু এঞ্জেলিকলাইট (বায়ু)। কেথলিনক টেৰা মাই ৰেইকি বংশ ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ কোৱা হৈছিল কাৰণ সেইটোৱেই আছিল টেৰা মাই ছেইচেম দীক্ষা। বছৰ বছৰ ধৰি মাজে মাজে বিভিন্ন পুৰুষে কেথলিনক ফোন কৰি জনাইছিল যে তেওঁ সেই মানুহজন যাৰ বিষয়ে তাই নিজৰ কিতাপত লিখিছে। পিছতহে তাই গম পালে যে মানুহজনৰ নাম পেট্ৰিক জেইগলাৰ। পেট্ৰিক শ্বেমানিক টাইপৰ ক্লাছ আগবঢ়ায় যাক তেওঁ এতিয়া চেখেম বুলি কয়।
টেৰা মাই ছেইচেমত প্ৰতিটো মৌলিক নিৰাময় ৰশ্মি নিজস্বভাৱে বিদ্যমান, যদিও ইহঁতে বিভিন্ন সংমিশ্ৰণত একেলগে কাম কৰিব পাৰে আৰু কৰে। এই প্ৰক্ৰিয়াটো নিৰাময়কাৰীৰ দ্বাৰা নিয়ন্ত্ৰিত নহয়; বৰঞ্চ, এই আৰু সমগ্ৰ নিৰাময় প্ৰক্ৰিয়া ঈশ্বৰৰ হাতত, ঈশ্বৰৰ মনোনীত স্বৰ্গদূত আৰু অন্যান্য উচ্চ আধ্যাত্মিক সত্তাসকলৰ হাতত আছে। নিৰাময়কাৰীয়ে চেনেল কৰি থকা নিৰাময় শক্তিক তেওঁলোকে শাৰীৰিক পৰিৱৰ্তন আনিবলৈ ব্যৱহাৰ কৰে। এই প্ৰক্ৰিয়াত ইহঁতে ‘ঋণাত্মক’ শক্তি মুক্ত কৰে আৰু ইতিবাচক পৰিৱৰ্তনৰ সূচনা কৰে। হিলী, এঞ্জেলছ আৰু প্ৰক্ৰিয়াটোৰ ওপৰত মনোনিৱেশ কৰাটো নিৰাময়কাৰীৰ কাম, আৰু হিলী, এঞ্জেলছ আৰু উচ্চ আত্মাসকলক প্ৰশ্ন কৰাটো কেতিয়া কৰাটো উপযুক্ত হয়।
কোৱা বাহুল্য যে ব্যক্তিগত নৈতিকতা আৰু সততাৰ উচ্চ মানদণ্ড বজাই ৰখাটোও যিকোনো চিকিৎসকৰ দায়িত্ব।
টেৰা মাই কাহোকিয়াত ৪টা মৌলিক নিৰাময় ৰশ্মিৰ সকলোৰে সম্পূৰ্ণ বিস্তাৰ স্পন্দনশীল ৰঙৰ ইথাৰিক টেপেষ্ট্ৰীত বোৱা হয়। প্ৰতিটো মৌলিক ৰশ্মি নিজস্ব স্বভাৱৰ প্ৰতি সঁচা হৈ থাকে। প্ৰতিটো ৰশ্মিও এক মহান সমগ্ৰতাৰ এক অবিচ্ছেদ্য অংগ হৈ পৰে।
জিচেলা হামাৰষ্টেইন আৰু আনসকলে অনুভৱ কৰে যে বুদ্ধৰ নিযুক্তিৰ সৈতে খাপ খুৱাবলৈ কেথলিনৰ সততা আৰু সংকল্পই তেৰা মাইক এক শক্তিশালী নিৰাময় ব্যৱস্থা কৰি তুলিছে। তীব্ৰ সমালোচনাৰ পিছতো তাই এই কাম কৰিছে। কেথলিনে অনুভৱ কৰে যে তেৰা মাইৰ নিৰাময়কাৰী অলৌকিকতা দেখি আচৰিত হোৱা আৰু বুদ্ধৰ তেৰা মাই মানদণ্ড ৰক্ষা কৰা বহুতো সঠিকভাৱে মিলি যোৱা তেৰা মাই দীক্ষিতেই তেৰা মাইৰ স্তম্ভ। অসম্ভৱটো তেৰা মাইৰ জৰিয়তে সম্ভৱ হোৱাৰ সম্ভাৱনা আছে!
টেৰা মাইৰ ট্ৰেডমাৰ্ক আমেৰিকাৰ পেটেণ্ট আৰু ট্ৰেডমাৰ্ক কাৰ্যালয়ৰ ফাইলত আছে। ইয়াত সবিশেষ দিয়া হ’ল:
আন্তৰ্জাতিক শ্ৰেণী: ০৪১
শ্ৰেণীৰ অৱস্থা: সক্ৰিয়
শৈক্ষিক সেৱা, যেনে, আধ্যাত্মিক নিৰাময়, হাতে কামে নিৰাময় আৰু নিজৰ শৰীৰত থকা প্ৰাকৃতিক শক্তিৰ সমন্বয়ৰ কলাৰ ওপৰত শ্ৰেণী শিকোৱা আৰু পৰিচালনা কৰা
ভিত্তি: ১ (ক)
প্ৰথম ব্যৱহাৰৰ তাৰিখ: ১৯৯৫-০৬- ১১
বাণিজ্যত মুষ্টি ব্যৱহাৰ তাৰিখ: ১৯৯৫-০৬-১১
প্ৰশ্ন : এটা দীক্ষাক কিহৰ বাবে ইউনিভাৰ্চেল কৰি তোলে?
উঃ সাৰ্বজনীন দীক্ষাসমূহ এক মহান চেতনা অভিজ্ঞতাৰ জৰিয়তে এই পৃথিৱী সমতললৈ আহে।
আমেৰিকাৰ থলুৱা সাহসীসকলে আগতে তেওঁলোকে ভিজন কুৱেষ্ট বুলি কোৱাৰ মাজেৰে পাৰ হৈছিল, এনে অভিজ্ঞতা লাভ কৰাৰ আশাত। ভিজন কুৱেষ্টত দিনে দিনে নিজকে পানী আৰু খাদ্যৰ পৰা বঞ্চিত কৰা, আৰু একে সময়তে, কষ্টকৰ শাৰীৰিক কাম সম্পন্ন কৰা আছিল।
এই চৰম প্ৰচেষ্টাবোৰে মৃত্যু, তীব্ৰ পানীলগা বা উন্মাদনাৰ সৃষ্টি কৰিব পাৰে, নহ’লে সাহসীসকলে সচেতনভাৱে আত্মাৰ অন্য জগতত প্ৰৱেশ কৰিব পাৰে।
কেৱল সচেতনভাৱে ওৰণিৰ বাহিৰলৈ যোৱাটোক সফল ভিজন কুৱেষ্ট বুলি গণ্য কৰা হোৱা নাছিল। সাহসীজনৰ চূড়ান্ত লক্ষ্য আছিল সচেতনভাৱে পৰলোকসমূহত প্ৰৱেশ কৰা, এজন আৰোহী গুৰুক লগ কৰা আৰু সেই মহান সত্তাজনে তেওঁক আত্মাৰ উপহাৰ প্ৰদান কৰা। তাৰ পিছত যেতিয়া সাহসীজনে পৃথিৱীৰ সমতললৈ উভতি আহিল, তেতিয়া তেওঁ নিজৰ উপহাৰ প্ৰদৰ্শন কৰি জনগোষ্ঠীৰ লাভৰ বাবে ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ সক্ষম হ’ল। এই উপহাৰবোৰৰ ভিতৰত থাকিব পাৰে নিৰাময়, মানসিক ক্ষমতা, আকৃতি সলনি কৰাৰ ক্ষমতা (আদিৰ ইংৰাজ বসতিপ্ৰধান লোকসকলে কিছুমান ক’ৰ’ৰ চিকিৎসকৰ আকৃতি সলনি কৰাৰ ক্ষমতাত আচৰিত হৈছিল), ইত্যাদি।
যেতিয়া মই লছ এঞ্জেলছৰ সীতা আশ্ৰমত (এটা মহলীয়া ঘৰ) আছিলো, তেতিয়া হঠাতে চিলিংখন কেথেড্ৰেলৰ আকাৰত পৰিণত হ’ল আৰু ঠাইখিনি এটা মহান সত্তাই ভৰি পৰিল। পিছত তেওঁ নিজকে বুদ্ধ বুলি প্ৰকাশ কৰে। প্ৰাৰম্ভিক চেতনা-উত্থানকাৰী অভিজ্ঞতাত য’ত মোৰ শাৰীৰিক শৰীৰটো অদাৰৱৰ্ল্ডছত আছিল, বুদ্ধই মোক সেইখিনি দিছিল যিটো তেওঁ কৈছিল যে জাপানৰ পৰা টাকাটাই ঘূৰাই অনা ৰেইকি এটুনেমেণ্টৰ পৰা হেৰাই গৈছে। তেওঁ মোক নিৰাময় শক্তি নিদিলে; মোৰ জন্ম জ্যোতিষৰ তালিকাত সেইখিনিৰ প্ৰচুৰ পৰিমাণে আছে। বুদ্ধই মোক ঈশ্বৰৰ পৰা Universal দীক্ষা দিছিল। এই দীক্ষাসমূহক তেৰা মাই হিচাপে নিৰাময় ব্যৱস্থা হিচাপে ট্ৰেডমাৰ্ক কৰা হৈছে।
চেতনা জগাই তোলা অভিজ্ঞতাৰ আন এক আধুনিক উদাহৰণ হ’ল মৃত্যুৰ কাষৰীয়া অভিজ্ঞতা। কিন্তু মৃত্যুৰ ওচৰৰ অভিজ্ঞতা থকা সকলোৱেই মানসিক ক্ষমতা, নিৰাময় ক্ষমতা আদি লৈ ঘূৰি নাহে।
প্ৰশ্ন : তাৰ পিছৰ পৰা তেৰা মাইৰ কি হৈছে?
উঃ বুদ্ধই মাত্ৰ কেইবাৰমানহে তেৰা মাই ৰেইকি দীক্ষাৰ সংশোধন কৰিছে : দ্বিতীয়বাৰৰ বাবে বুদ্ধ মোৰ ওচৰলৈ অহাৰ সময়ত তেওঁ ৰেইকি প্ৰথমত ZONAR ৰ সলনি HARTH ব্যৱহাৰ কৰিছিল, আৰু ৰেইকি তৃতীয়ত আন এটা প্ৰতীক HALU সৃষ্টি কৰিবলৈ ZONAR সম্প্ৰসাৰণ কৰিছিল . আন এটা সময়ত তেওঁ ৰামৰ নাম সলনি কৰি MARA কৰিলে, কাৰণ তেওঁ কৈছিল যে এই নামটোৱে পৃথিৱীৰ সৈতে অধিক শক্তিশালীভাৱে সংযোগ কৰে, আৰু তেওঁ ৰেইকি দ্বিতীয়ত ভৰিৰ ওচৰত এটা দীক্ষা যোগ কৰিছিল। তথাপিও তেওঁ প্ৰথম আৰু দ্বিতীয় ডিগ্ৰীৰ বাবে সহস্ৰাৰ চক্ৰ ছীল কৰিবলৈ ব্যৱহাৰ কৰা চিহ্ন হিচাপে HUNG আৰু তৃতীয় ডিগ্ৰীত সহস্ৰাৰ চক্ৰ ছীল কৰিবলৈ ব্যৱহাৰ কৰা চিহ্ন হিচাপে TIBETAN OM ব্যৱহাৰ কৰিলে।
বুদ্ধই মোক এইটোও কৈছিল যে বিশুদ্ধ ৰেইকি শক্তি হৈছে মৌলিক পৃথিৱী নিৰাময়। আন এটা সময়ত বুদ্ধই তেৰা মাই ৰেইকি দীক্ষাক অলপ সলনি কৰি আৰু ২টা চিহ্ন আৰু ২টা ৰং যোগ কৰি তেৰা মাই ছেইচেম দীক্ষা সৃষ্টি কৰিছিল। এই দীক্ষাসমূহৰ সম্পূৰ্ণ টেৰা মাই ৰেইকি attunements আছে, লগতে বায়ু, পানী আৰু অগ্নিৰ মৌলিক নিৰাময় শক্তিৰ দীক্ষা আছে। এই মৌলিক শক্তিবোৰেই সকলো ৰোগ নিৰাময়কাৰী, শ্বেমান, যাদুকৰ আৰু সন্তই যুগ যুগ ধৰি ব্যৱহাৰ কৰি হাতেৰে নিৰাময় কৰাৰ প্ৰাচীন কলা আৰু অন্যান্য আধ্যাত্মিক আত্মাৰ উপহাৰৰ অনুশীলন কৰি আহিছে। বুদ্ধই কয় যে টি এম ৰেইকি আৰু টি এম ছেইচেম দীক্ষা এতিয়া সম্পূৰ্ণ হৈছে
বহু মনোবিজ্ঞানীয়ে মোক যিটো কৈছে সেয়া হ’ল আন এটা জীৱনত মই আছিলোঁ এজন লাকোটা ছৌইক্সৰ সাহসী, যিয়ে সফলতাৰে এটা ভিজন কুৱেষ্টৰ মাজেৰে পাৰ হৈছিল। সেইবাবেই এই জীৱনত মই অনায়াসে কৰিবলৈ সক্ষম হৈছিলো। মোৰ আন কেইটামান সচেতন যাত্ৰা হৈছে পৰলোকলৈ, যাৰ বিষয়ে মই মোৰ কিতাপত লিখিছো। মই লাকোটা ছ’ইউছৰ সাহসী হিচাপে আন এটা জীৱন কটালোঁ নে নাই সেয়া বিতৰ্কৰ বাবে মুকলি। যেতিয়া বুদ্ধৰ তেৰা মাই মানদণ্ড মানি চলা হয় আৰু দীক্ষিত ব্যক্তিয়ে ব্যক্তিগত সততা বজাই ৰাখিবলৈ চেষ্টা কৰে, তেতিয়া নিৰাময় ঘটে!


0 Comments
আপোনাৰ মূল্যবান মতটোৰ বাবে অশেষ ধন্যবাদ।